lördag 12 november 2011

Topshop news.

Jag har fått upp spåret på några nya Topshop-favvisar!
Tänkte visa upp lite här på bloggen så får ni säga vad ni tycker om det! (Jag kommer säga vad jag tycker också)

 Eftersom ormskinn är en sån himla trend så har jag hittat nåt till och med jag skulle kunna tänka mig att bära. Men du kommer nog inte få se mig med en ormskinnsmönstrad väska eller ett större plagg. Och äkta ormskinn skulle äckla mig lite smått...
 Kolla in! Enkel minimalistisk kavaj! Så en snygg t-shirt under och ett par slimmade jeans. Grr...
 Jag är såååå kär i den här kjolen. Den skulle användas flitigt i vår när man kan slänga undan tightsen i några månader. Det enda är att jag är rädd att jag är för kort för den. Att jag kommer dra bakdelen i marken eller så.
 Det här smycket tilltalar mig på något sätt. Det måste vara den turkosa stenen och faktumet att halsbandet är en rund ring utan såna där knäppen i slutet. Jag vet var jag ska handla julklappar!
 Haha, är den inte skööön?! En ny pyjamas som är (rosa i och för sig men) hur söt som helst!
Den här klänningen blev jag förälskad i direkt! Ja. Det är en svart klänning. Men jag kom på att, jag är inte personen som behöver en klänning. Finns det nån som skulle ha den här klänningen så är det min mamma. Den skulle passa henne sååååå bra!

topshop.com
Kolla in dina favoriter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar