söndag 18 september 2011

Baglady

Jag sitter och lyssnar på Oskar Linnros låt Annie Hall. Mamma har sagt åt mig att hitta ett recipie men det är ju inge kul:P
Jag tänkte att du som läser min blogg ska få en liten inblick i min garderob hur min stil ser ut:)
Därför kommer här bilder på väskorna jag använder i skolan:P
 CheapMonday-påsen används rättså flitigt. Dock finns inga fickor inuti påsen och det försvårar när man exempelvis inte vill att busskortet får kontakt med mobilen;S
 Min söta oformliga kånk används banne mig flitigt! Från Fjällräven:) Ska jag tipsa tjejer om att köpa sig en ny väska säger jag kånk. Man får så ont i ryggen om man bara använder handväskor:'(
 Min satchel:D kommer från The Monté. Kommer nog hänga med i åratal då skinn är så kvalitétssäkert:)
 En liten söt sak från H&M. Jag gillar de flätade detaljerna skarpt. Dessutom en färgklick bland allt svart. Dock är den så liten att jag bara kan använda den när jag inte behöver alla mina kollegieblock i skolan. Oj, jag har ju inte berättat om min lilla obsession för söta kollegieblock. Aja, det kommer tillfällen:)
Älskvärd bag från Bianco. Kommer hänga med så länge den håller. Har ju faktiskt i princip haft den ett år och ändå ser den ut som den gör:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar