onsdag 24 augusti 2011

Jag börjar förstå.

Haha, ryckningarna i mitt öga beror nog dels på att jag sovit för lite, dels också på att jag håller på att bli förkyld...
Var på stan igår och hittade lite intressanta ting!

Har tre hemstudiedagar i rad som sagt. En uppgift vi har är att läsa och besvara några frågor om boken Möss och människor. En novell av John Steinbeck. Den var såååå sorglig! I början förstod jag inte orden då boken är skriven på början av 1900-talet men så fort jag fokuserade fungerade den. Den lämnade mig gråtfärdig på kvällens intåg:'P

Den här klänningen såg jag i Kenzas blogg. Jag gillar ofta hennes kläder och den här gången blev jag så förälskad! Den finns att köpa på H&M (hade presentkort, YAY:D) har aldrig haft plagg i imitationsmocka förut. Coolt material.

Så träffade jag på dessa jeans som gör mina ben sällskap just nu. Finn att köpa på rut mf. och modellen heter Kissy (dra helst inga paraleller mellan mig och Kissie)
Kan ju samtidigt berätta om skorna jag vill leva i den här hösten. Ett par stövletter jag köpt från Vagabond.
Har dock inte inpregnerat dem än...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar