söndag 5 februari 2012

iPhonoholic.

Några dagar har lagts bakom mig utan dokumentering på bloggen. Ursäkta.

Jag mår inte så värst. Min pappa och jag har samma sjuka nu. Den kommer J*VL*GT lägligt såhär när man har livräddningsprov på idrotten och nationella prov i kommande vecka...
Vad som lyser upp tillvaron är väl då mina nära och kära och den här nykomlingen:
 Den följde med mig hem tidigare i veckan och lyckan sitter kvar trots att känslan av att den är min inte satt sig riktigt än. Mina föräldrar får ha tålamod de här första dagarna för jag lägger knappt ifrån mig den förutom när det är laddningstajm...
 Jag har "fullt upp" med att lista utt alla dess funktioner osv.
Sen kan jag ju berätta att det här är spelen jag har blivit beroende av hittills:) nybörjare på allihopa men wordfeud är ju FÖR roligt! Kommer dock vara noggrann med vilka appar som får tillgång till min tid. iPhonoholic...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar