lördag 20 augusti 2011

Varför?!

Du ser på min bild vid informationen om mig att jag har kort hår. Faktum är att jag klippte mig den 15:e. Jag har gått från det här:
Till det här:
Jag har aldrig trivts bättre i mitt hår. Innan det klipptes kort kunde man inte ens kalla det frisyr. Nu är det tipptopp!
Här får du några anledningar till varför:
  1. Det är mycket mer lättskött än förut (jag menar, reducerad dusch till halva tiden, miljövänligt)
  2. Jag gillar inte att vi gör så stor skillnad mellan oss tjejer och killar. Vi är av samma art. Vi härstammar från apor. Vi har hår för att slippa frysa:P
  3. Jag är mig själv. Först funderade jag typ "ska jag färga håret gult?" men det var inte jag. Så kom jag på i början av sommaren, klipp håret kort! Och det är min grej!
  4. Jag vill vara lite utav en inspirationskälla. Jag menar, ja, typ alla tjejer har långt hår. Vad speciell man känner sig. Det här är ett stort steg för många men... det ÄR BARA HÅR! (och det växer ju faktiskt tillbaka, inte för att jag kommer spara ut det!)
  5. Det är modernt! Det känns nutida jämfört med det gamla långa slitna:)
Tack för att du läser om moi:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar