måndag 19 december 2011

Dagens mantra.

I morron är en fin dag:)
Tänker inte förklara varför nu men det kommer säkert bilder sen! Laddar kameran för fullt och småstädar lite *skyfflar upp grejs på mitt skrivbord*.
 Har bredmarkerade ögonbryn idag.
 Jag har idag blivit kallad Justin Bieber because of the lugg... NEJ TACK!
Bara för att mitt hår blir platt av mössor. Haha, dagens mantra var "Oj, förlåt, jag glömde" som jag har fått upprepa om igen så fort en lärare kom på mig med mössa... Den hör till outfiten liksom.
 Någon kanske har tur att få ett tav mig tecknat julkort i år. Tecknade den här på någon keramiklektion. Najs, najs.

Hehe, sen tecknade jag den här också. Skitbra vid juletid. Får någon att tappa matlusten:) Nejmen den blev inte så värst men min vision var awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar