söndag 4 december 2011

Infryst.

Pluggdag ligger framför mig (förvånad du måste vara).
Igår tillbringade jag dagen genom några timmars plugg i bilen efter en tidig morgon, en resa till Vackstanäs, gymnasiumet jag är intresserad av och som gav mig ytterligare positiva perspektiv:D
Efter det åkte vi och hälsade på min syster, systerns pojkvän och systerns barn. SÖT! Jag är så ovan vid barn men det är väl på tiden att jag vänjer mig nu!
Hoppas att du får en trevlig fortsättning på helgen så ses vi i nästa blogginlägg:)
 Dessa rosor fick jag efter att jag gjorde något modigt som var modigare än både jag och mina föräldrar trodde om mig.

 Andra advent:) Nejmen de här bakades faktiskt första advent och är tyvärr infrysta:'( inget går upp mot färska lussebullar!!
Katten som är som mest klämvänlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar