torsdag 22 december 2011

Dear Santa.

Jag känner faktiskt ett behov av en fin klänning. Jag hade världens beslutångest inför vad jag skulle ha på mig på julavslutning men slutade med att jag använde min egengjorda ulljersey-klänning.
För de som undrar över vad jag kan önska mig i julklapp (sent ute, jag vet) så säger jag såhär:
PRESENTKORT!
Jag skulle mer än gärna ha presentkort på:
  1. H&M
  2. Monki
  3. Topshop
  4. Rut mf.
  5. Indiska
  6. Carlings
  7. Zara
Nu har jag säkert glömt något men men.
Jag vet att det är lite tråkigt att köpa presentkort men jag är så konstant ombytlig. Jag tycker synd om vänner och familj som försöker ge mig presenter när jag byter stil konstant...
Men annars om inget av det här faller en på läppen får man hemskt gärna skänka pengar till organisationer som julklapp till mig. Vill inte ha prylar liksom...

Vad jag ska göra idag?
Slå in farmors julklapp, garderobsinventering, göra lunch (gick upp 12.30 så glöm att jag äter nu) och så kanske något annat nödvändigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar