måndag 5 december 2011

Missöde.

Konstigaste saken hände idag på idrotten! Vi hade basketinspirerade lekar på idrotten och när vi håller på att spela som mest känner jag hur mina händer är konstant blöta. *torkar av sig på byxorna om och om igen* tills en klasskompis kommer fram till mig och säger "oj vad röda dina byxor är"... Va?? Jag kollar ner och skådar dessa röda fläckar över hela mjukisbrallorna...
Jag slänger snabbt ur mig att det måste vara målarfärg för det ser verkligen ut som Faluröd som vi målat vår ytterdörr med igår. Men inser snabbt att det är blod jag ser på. Men VAR kommer det ifrån?!
Springer in på toaletten och kollar mina händer grundligt. Hittar ett sår till slut som inte kan vara mer än en halv centimeter på högerhandens tumme:)
I want to suck your blooooood:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar