onsdag 1 februari 2012

Inside and out.

Lyckoruset från Armani är kvar...
Jag är så peppad på att få hem det där tyget!

Stack till H&M idag och hittade finaste kavajen! Den kommer SÄKERLIGEN dyka upp här på bloggen i framtiden men orkar absolut inte ta kort just nu:P

I dag skrev jag mina gymnasieansökningar tillsammans med skolans syokonsulent. Tre val blev det totalt.
Det känns overkligt att det är gjort nu.

Sen får man absolut inte glömma att jag i morgon kommer få se nationella provet i svenskas text.
Men jag kommer självklart inte lägga upp något detaljerat om det.
Du får nog i alla fall veta om jag tycker att det går bra eller inte:)
Jag ser inte ut såhär just nu på utsidan. Men antagligen symboliserar den min insida i detta nu väldigt väl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar