söndag 12 februari 2012

Stormtrivs.

Håll utkik i framtiden i min blogg efter info om Kulturskolan i Örebro som tydligen ska ha någon utställning (i maj om jag inte har helt fel) med marint tema. Jag lägger självklart upp info när en litet fågel viskat i mitt öra (min keramiklärare)...
Min lilla keramikgrupp och jag har jobbat med marina lerklumpar;) vi har gjort fyrar och fiskar och snäckor för att nämna en del:)
Tänkte visa upp en snäcka jag gjorde som jag blev RIKTIGT nöjd med.

 Som ett litet smakprov:)
Jag tog dessa bilder med min iPhone, den har varit SÅ värd hittills!
Det tycks vara som att jag alltid dricker en Chai latte innan keramiken. Det har blivit tradition typ. Men man måste ju erkänna att det inte är helt fel att vandra med varm mugg i hand den lilla biten mellan favvofiket och Kulturskolan.
Stormtrivs med den lilla biten på mina onsdagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar