lördag 18 februari 2012

It's pysseltime!

Ledsen för misskött blogg denna vecka.
Senaste dagarna har varit händelserika och stressiga så jag har inte haft någon möjlighet att blogga...

Exempelvis igår tillbringade jag morgonen i tingsrätten.
Men det är inte som det låter:) vi var på studiebesök och fick bevittna en mindre rättegång. Det var väldigt intressant men förvånansvärt kort.

I skolan har vi ett arbete där vi ska bli entreprenörer för en dag. Vi ska lära oss hur den stora och den lilla ekonomin hänger ihop och ge oss ut och sälja en vara/tjänst.
Min grupp består av fyra pers och vi kommer sälja armband. Vi gjorde en del av dem igår men så har jag nästan fixat resten idag. 50 STYCKEN!

Här nedan följer lite bilder på de snygga armbanden som du har möjlighet att köpa för liten summa om du känner mig och bor inom ett lagom avstånd:)


 Jag får så mycket tillbehör till smycken i presenter så jag tänkte att jag skulle passa på och använda lite sånt nu:D mycket fint har det blivit!





 Dessa färgglada armband ser ut som godis rakt igenom!



Det är bara att höra av sig om man är intresserad:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar