fredag 19 augusti 2011

70 innerst inne?!

Sen är det ju så att det fortfarande är sommarlov. INTE länge till. Jag börjar den 22:e men det kanske är mer uppdateringar när det är lugnare med skolarbete. Det kommer verkligen gå i vågor.
Är man nybörjare som jag så är man ju nyfiken så nu skriver jag typ sjuhundraåttioelva inlägg på en dag men senare kanske inte så mycket behöver bli sagt:P Jag går på Kunskapsskolan. Har gått där i ett år och ska nu börja mitt andra. Det är en fascinerande skola med ett annorlunda arbetssätt (friskola). Jag bytte skola för att jag kom på i min förra att varje dag såg ut som den andra. Jag behövde förändring. Och det fick jag. På kunskaps skriver man nytt schema varje dag. Det innebär mycket självdisciplin men det är otroligt förberedande för gymnasium och universitet. Kors i allsin dar! (Det är värt att veta att mitt språk är som en 70-årings) Jag ska välja gymnasie den här terminen!
Haha, otroligt bra kvalité på bilden... Tog kort med min 5-megapixels-mobil-xperia-X10-mini-bajs på Simpson. Jag är omoget förtjust i The Simpsons. Om jag måste välja en favoritkaraktär i serien skulle det nog vara vaktmästaren Willie:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar