onsdag 31 augusti 2011

Snyft

Jag är så låg just nu. Känns som om allt jag rör vid förvandlas till bajs idag. Eller i alla fall i eftermiddagen och kvällen.
Allt började när hungern och tröttheten som hör till började tränga sig på på eftermiddagen. Jag kunde ha somnat! Tar bussen in till stan, snubblar fram med lätt huvudvärk och når med nöd och näppe till m&p:s kontor. Jag käkar, käkar. KÄKAR! (lite småhungrig då kanske) tar mig till keramiken, japp, går på keramiken. Visade sig bli lite besviken för jag har så mycket jag vill göra och så har vi en bestämd uppgift som inte lättade mig till sinnet.
Drar mig iväg för att gå till den efterlängtade basketen. *tomt* i hela karolinska skolan där vi tränar. Får sedan reda på av en vän att de inte är där träningen är och att den började en halvtimme tidigare.
Det var väl då jag bröt ihop som mest. Det är inga stora grejer men tillsammans blev de lite övermäktiga för trötta jag.
Förlåt om jag tynger ner dig. Kände bara för att ge ifrån mig ett tjut på bloggen. Hoppas du haft en bra dag i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar