lördag 20 augusti 2011

Bilder jag tecknat

Lite bilder jag har tecknat:D Alla dessa är otroligt typiska för min stil. Tusch med svarta kanter:P det är lite serietidning över mina bilder. Jag tänker alltid: måla är när man använder typ akvarell eller oljefärg. Rita gör man med kritor och teckna gör man med blyerts och tusch... det är så jag ser det så jag är en tecknare.
Min lilla geisha
Facing the wrong element
Skogsalven
(Du vet den där leken när man stoppar ner huvudet i ett kar med vatten och ska få upp ett äpple eller hur det nu går till...) 
Emotions
Hoho?
Eyelashes
Green dragon
What is love?
Det här är typiska stildrag för mig. Övernaturligt, stora ögon och hår i toner:)
Jag ska nog lägga upp en video på när jag målar den här älvan. Men jag gjorde den för typ ett år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar