tisdag 31 januari 2012

Armani in my head.

GLAD FELICIA HÄR!
Varför? Jo idag fick jag hem lite tygprover från Agneta som jag gick på sykurs hos under förra sommaren.
Har ganska nyss fattat att tygaffärerna har väldigt dåligt med klänningstyg.
När en tygaffär ska köpa in tyg måste de köpa en stor rulle, ofta på 40 meter vad jag vet.
När man som privatperson köper tyg till en klänning kanske två meter går åt. Efterfrågan är inte jättestor och därför drar snåljåparna in på alla de där vackra tygerna.
Synd tycker jag. Men nu har jag hittat kärleken!
 Detta blomster är från och med nu MITT!
 Men jag kommer inte visa särskilt tydliga bilder än för resultatet vill jag blir överraskande:)
 Versacetyg eller WHUT?! Agneta skickade mig de häftigaste av tyger! Men rosa är inte min grej så jag valde inte just det...
 Dogtoothmönstret är från min soffa, inte tyget:) men visst var det schnöggt?!
Det här slog jag till på. DET ÄR ARMANITYG! UTROPSTECKEN GÅNGER TUSEN!
Men inte så mycket av mönstret på tyget syns här. Vänta och se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar