torsdag 26 januari 2012

Biatch.

Kom att tänka på en sak som "hände" igår. Hanna hängde tålmodigt med mig på min jakt efter lurar *SUCCESS* igår efter skolan.
Hade mina käraste av kära CheapMonday vilka jag hittade en gammal bild på som är här nedanför.

Plötsligt utropar Hanna frustrerat:
"SÅG DU HON, DEN DÄR TJEJEN DÄR BORTA?!"
And I'm like "whut?" Or what?!

Haha, det visar sig att den tjejen tydligen gav mig en så kallad "bitchblick" och fick Hanna att vilja gå över dit och fråga vad hennes problem var:)
Saken är den, det jag försöker komma fram till är att jag aldrig märker när folk ger "bitchblickar". Jag menar, hur definieras en bitchblick?
Veronica fick mig att tänka på en sak för ett tag sedan.
Hon berättade om en vän till henne som tydligen inte ägde ett enda svart linne. Vi utropade förvånade uttryck.

När jag tänker efter såhär i efterskott kommer jag på att jag inventerade garderoben för ett tag sen och resultatet var *knappt ett svart linne kvar*.
Jag har nu dragit en egen slusats.

Mode ska vara en utmaning, därför ska i alla fall min garderob fyllas med plagg på samma tema som jeansen här ovanför.


2 kommentarer:

  1. Bitchblick? Säger ni så när en tjej tittar på er? Allvarligt?

    SvaraRadera