lördag 28 januari 2012

Charlie Chaplin.

Skönaste lördagsmorgonen på jag-vet-inte-hur-länge!
Igår stack vi tjejor upp på marknadsafton och åt munkar och andades in helium.
Jag har skrattat så jag har hållit på att pissa på mig och frusit tårna av mig:)
Igår inspirerade Charlie Chaplin min outfit.

Fast å andra sidan finner jag honom inspirerande till sättet också. För er som inte sett några av hans filmer så kan jag säga att ni har lite att ta igen.
 Jag bar en av Monkihattarna som kommer övergå i lampa så småningom, målade bara överläppen med min grymma läppenna från IsaDora (istället för Charlie Chaplins mustasch) Sen fyllde jag i mina ögobryn så att de blev fylligare än de redan är och bar min ullponcho jag sytt själv över lager på lager av tröjor.
Jag tycker det var bästa outfiten på länge men jag hann inte ta mycket kort för direkt efter marknadsafton behövde jag stressa iväg till Conventum på försetällningen Ljust och fräscht av och med Fredrik Lindström och Henrik Schyffert.
Skrattade, skrattade och skrattade återigen. Trots att en viss känsla av att ha blivit påkommen smög sig på i bakhuvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar