fredag 6 januari 2012

Hufvudstadten.

Har tillbringat två superbra dagar i Stockholm.
Min brorsa följde med som packåsna i fem timmar på stan och sen stack vi hem till min syrra, min syrras kille, min syrras och hennes killes barn och min syrras katt:)
Inga bilder därfirån för jag släpade inte med min kamera men nu har jag tagit kort på mina shoppingfynd så here we go:)
 WOHO! Nya CheapMonday's! Jag har för mig att de heter Allmost Black. De är höga i midjan, bekväma och skiftar enligt mig i blå-grå-lila:) Det var helt utplockat på Weekdays efter mellandagsrean men vi hittade fram till varandra ändå.
 Första gången på American Apparel. Sista också, annars går jag och blir fattigare än ever... Köpte mig den här klänningen.
 Så ser ränderna ut. Köpte typ bara sommarkläder förutom jeansen, vad säger det om mig?
 Såhär ser klänningen ut i ryggen, ME LIKE!
 JAG VAR INNE PÅ TOPSHOP OCH BLEV LYCKLIG FÖR JAG HITTADE DENNA TOP:D
När jag kom hem till syrran visade det sig att hon kollat på samma top när hon var där:) woop woop!
 Blev ju så kär i mönstret! Fantastiskt!
För övrigt köpte jag mig en ögonskugga (penna) på Topshop och en borste som nog passar till det finstilta.
 Min brorsa och syrra köpte mig den här kjolen (ser knölig ut för att det ligger en massa kläder under:) kommer ha mycket användning av den.
 Närbild.
 Haremsbyxor (vill se ut som MC Hammer) kan se lite konstigt ut för jag har jeans under på bilden och står på en toalett, så går det när dagens mantra är "snabbt ska det gå!"
Så ser mönstret ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar