lördag 24 september 2011

Frillan

Har jag en blogg? Nämen ser man på! Nej men jag glömde göra inlägg igår:P var på stan större delen av dagen och sen fick jag brådis till träningen så jag har varit busy (eller hur det nu stavas...)
Jo, jag var hos optiker och hos frisör också igår:) Inget behov av glasögon tydligen.
Såhär såg jag ut precis efter klippningen:D fint kylskåp i bakgrunden för övrigt...
Det blev lite mer mohawk om man stylar överdelen av håret bakåt.
Vad tycks?

Jag önskar ofta att jag ärligt kunde säga att jag är typen som klär upp mej each and every day liksom fast jag inte ska träffa någon. Men sitter jag hemma och pluggar eller nåt så är det ju liksom mjukisbrallor som gäller...
I alla fall. Dagens look kommer här:

Köpte kostymbyxorna på Monki igår. Har velat ha ett par byxor som dessa i typ... månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar