torsdag 22 december 2011

Betyg.

Nu har jag efter några blogglösa dagar mycket att säga:D
Igår var det skolavslutning, jag omfamnar ledigheten mycket väl!
Jag går som du kanske vet på Kunskapsskolan (bättre än många säger) och skolan hade tydligen sponsrat en lucka på rådhuset (rådhuset agerar julkalender med 24 fönster som 24 konstverk). Vi var där på stan (vandrade dit med facklor och hela kalaset efter en liten julshow i vår matsal) och såg på när luckan öppnades, långsamt men säkert:)
Sen fick vi våra betyg:o
Jag fick en glad överraskning för jag fick fler MVG:n än förväntat (tack gamla betygsättet) men behöver diskutera några betyg efter lovet.
Vad jag är lite besviken över är att jag fick G i matte. Jag hann inte göra något projektsteg i det den här terminen (bara Kunskapsbarn förstår vad jag snackar om).

 Autofokus, så 17 heller!
 Ingen av de luckorna är våra men de var fina så jag tänkte att jag visar dem:)
 Nervöst folk som vill ha sina betyg...
 Haha, jag ogillar att ha blixt för då ser folk så tidigt att man tar kort och flyr fältet. Men slutartiden är ju så förbannat lång kvällstid. Hanna är i mitten av denna bild.
Så såg jag ut. Ja, jag var så suddig, har du problem med det?? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar