måndag 26 december 2011

Rödbetssallad.

Hoppas att du haft en bra jul!
Jag hade en stillsam dag den 24:e. Den riktiga julen för mig blev den 25:e eftersom släkt kom och hälsade på. Datumen spelar mig inte så stor roll. Bara man firar dem på ett eller annat vis.
 Granskar grann, grön gran.
 Tänker inte låta den här julfeelingen försvinna så lätt!
 IzorIzorIzor...
 Julen har mest bestått av Rödbetssallad faktiskt. Problem med det?
 Lite julklappar också, jag erkänner:)

 HP har blivit juligt på något sätt! Mysmys!
 Fick de här apfina sockarna av min moster och de kommer hänga på till Trysil har jag bestämt:) varma fötter ska det vara.
En av de bästa presenterna, nej, det går inte ens att jämföra! Fick den här boken av min faster (hon känner mig så väl) *lycklig suck*.
Min brorsa köpte UNICEFgrejs *stolt lillasyster* och båda av oss köpte UNICEFgrejs till pappa. Hoppas att han inte tycker att det blir enformigt:)
God jul i efterskott liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar