måndag 26 december 2011

Carpe diem.

Lessen för dålig uppdatering. Har haft trevlig släkt hemma därav ingen tid för datorn:)
Men tyvärr kommer det här bli en dålig vana. Ingen uppdatering från i morgon tills lördag tror jag...
Kommer väl lite schyssta bilder sen så du får reda på vad jag gör.
Jag märker hur kreativiteten flödar igen när man är ledig och har tid över. Jag fick verkligen utlopp för den under den 23:e-24:e. Jag gjorde en målning och här kommer lite delar av processen och resultatet:)
 Lessen men tog inga kort på skissen. Här har jag arbetat med stor del av all nödvändig acrylfärg men den vita kanten skulle bli svart.
 Close look.
 Ser man på nära håll syns slarvet:)
 Lade till klistermärken som spegling och som gav djup till ansiktet.
 Blingbling;)

 Sen sydde jag fast pärlor runtmed hela solens kant. Effekten blev väldigt vacker.
 Hennes ögon glittrar också med hjälp av pärlor.
Jajemen. I slutändan blev den såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar