onsdag 14 december 2011

Eyeliner.

Tillbaka är jag tyyyp.
Lessen att det dröjde men nu kan jag inte påverka mina betyg längre:'(
Dagen efter bloggpausens start fick jag tag på dessa två:
 "Rävsvans":) Nejmen, en oäkta sak jag fick tag på från NewYorker. Kommer användas till ett eget litet fotoprojekt...
Köpte den här slipsen på NewYorker också. Passar skitbra till skjortor! Jag och androgyn stil passar bar ihop!
 Tog bilder i morse på mina ays:P Sminkar mig INTE ofta men gjorde ett undantag idag. Älskar blöt eyeliner:)
 Jah, porer, smink och ögonbryn... trött jag blir...
 Fick hem lite grejs från Topshop idag. Mest julklappar men passade på att skaffa mig den här ringen som liknar en klo, übercool;)
 Har ju inte hål i öronen så jag tänkte testa nåt helt nytt. Man sätter den här runt örat som på bilden under. Den kommer också från Topshop:D
Tjejen som inte har nån örsnibb, nejmen vänta, det är ju jaaaag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar