lördag 17 december 2011

Karamellkungen.

Ueh! Fick värsta suget efter långt hår. Såg en tjej som hade jättefin håruppsättning och så svischade lite Project Runway-flashbacks förbi och så blev jag såld igen...
Har haft två brabrabra dagar och hoppas på fler såna.
Sherlock Holmes-filmen jag var på har tydligen fått mycket kritik men jag tycker den var awesome. Kan verkligen rekommendera!
Det här är väl en bra bild som visar handlingen väl:)

Idag har jag spenderat förmiddagen med att kolla på mitt lag som spelade match mot Karlstad. Vi förlorade ganska stort men spelade ändå bra. Minns att vi mött de där tjejerna förut och de spelar väldigt fysiskt och är otroligt säkra på sin sak. Aja.
Eftermiddagen spenderades med några tjejor på Marieberg.
 Köpte julklapp till brorsan min därifrån och sitter och slår in paket i detta nu:)

 Ja, jag köpte mig en godispåse på Coop som jag vandrar runt med ikväll. Karamellkungen+jag=sockerchock
 JAO!
 Köpte mig den här beanien också. Har letat efter något liknande länge:D Kollade runt efter en klänning som är i stil med skolavslutning men gick hem utan det. Jag tror jag klarar mig med befintliga garderoben;)

En outfitbild från idag dyker väl upp så småningom. Nu tycker min mamma att jag ska joina henne och pappa med ett glass glögg;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar