torsdag 8 december 2011

Bloggpaus (besviken på rubriken?)

Ja, här är jag. Sittandes framför datorn. Bli inte disapointed nu men jag kommer faktiskt ha en liten bloggpaus. Dels mår jag inte så bra, kanske håller på att bli sjuk, jag vet inte, men dels så sätts ju betygen NÄSTA VECKA! Jag måste vara skärpt konstant och kommer lägga den lilla tiden som finns kvar på att fixa betyg som är dugliga. Vi ses kanske ungefär nästa torsdag (onsdag sista redovisningsdagen). Hoppas du, kära bloggläsare, är förstående med mig.

Passar på att slänga in att Stadium hade nåt specialerbjudande igår som jag verkligen utnyttjade.
Tre tröjor, ett par joggingbrallor och en jacka som kommer bli användbar i snowboardåkningen i vinter.
 Samma modell på alla tre tröjorna. Hyfsat pris faktiskt...
 Haha, dösnyggt jag lade tröjan ju! Och så faktumet att min fot syns:)
FETT!

Ye, here I am. Idag har jag burit en av de nya tröjorna, marinblå- och rödrandig. Hade mina svarta CheapMondays och USA-iga Converse.

Det här blir hejdå för ett tag men jag kommer snart tillbaka. Ha en fortsatt bra december och förgyll den med lite andra bloggar så länge:)
KRAMAR!

2 kommentarer:

  1. En bloggpaus kan vara bra ibland så man kan ladda upp med ny motivation och energi!

    SvaraRadera
  2. Precis! Nu är jag tillbaka med "ny" energi. Fanks for support liksom! Förresten är din blogg väldigt bra:D

    SvaraRadera