söndag 8 januari 2012

Ja, det är ju 2012 nu.
Jag kan erkänna att jag är lite rädd för vad jag har framför mig.
Den här terminen kommer innebära mycket förändringar och jag blir nog aldrig redo för dem så det är bara att kasta i mig i dem om det ska bli av någon gång.
Att välja gymnasium är jag ganska förberedd för. Jag vet att jag i alla fall har tre val och kommer bli väl mottagen.
Att sen plugga hårdare än någonsin vet jag inte om jag har ork till. Men efter det mycket tillfredsställande meritvärdet vill jag nå upp till något liknande igen, när det är viktigare än någonsin.
Jag ska försöka välkomna förändringarna och kasta ut mig i lite otrygghet 2012. Du ska inte bli besviken!
Tack för att jag har fått skriva av mig på den här bloggen i ett drygt halvår nu.
Fortsättning följer som man säger:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar