tisdag 17 januari 2012

Kax.

Vänta lite, måste man skriva inlägg på en blogg?
Just det...

*blink* (övertydlig) därför *blink* igen...

Ueh vad trött jag blir på mig själv:)
Jag har inte mycket att säga, en bra pluggdag har det varit och jag har gått runt i min kära Örebro Hockey-tröja.
Några sexor kaxade sig nåt grymt mot mig och mina homies idag, gå och lägg er, är vad jag har att säga till dem. Hah, jag tycker vi nior i skolan är hyfsat trevliga och överseende ändå men just DEM, just DEM har jag inte tålamod med, ingen tid för heller för den delen. Annars känner jag några grymt schyssta sexor. Jag menar, de i mitt lag exempelvis, förebilder eller whut?!

Som jag snackar på... Återkommer om något faktiskt viktigt/intressant skulle dyka upp.
Tills vidare, HOLD ON!

Lys upp min dag är du göllig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar