lördag 21 januari 2012

Oxblod.

Seg förmiddag idag byttes sedan ut mot hektisk tid tillbringad inne på Ohlssons tyger och därav kan några ytterligare mönster läggas till i min lilla samling. Jag sparar alltid mönster från plagg jag gjort (inte för att de är många än men ändå).
Kommer säkert visa bilder på mönster och tyg när det valts ut men det kan dröja lite:)

Min favoritansiktskräm säljs inte på Apoteket längre:'( mamma tänkte att jag skulle testa dessa och se vad jag tycker om dem istället, nån som vet hur den här krämen är?
 Bilden som följer här är på min favvokräm. Den är från Vichy. Jag har både Body Lotion och ansiktskräm och lotionen säljs fortfarande men ansiktskrämen försvann...
 Jag gillar att den är parabenfri. Försöker undvika såna onaturliga innehåll så mycket som möjligt.
 Jag köpte mig en läppenna inne på Kicks idag. Har velat ha det länge. Jag tycker att läppennor gott och väl kan användas istället för läppstift. De sitter på ett helt annat sätt!
 Vinrött nästan åt oxblod för min del. Har velat ha den nyansen särskilt länge:) tur för mig att IsaDoras utbud är så stort!

 Yesyes, those veryvery redred lips!
Idag bär jag det första CheapMonday-plagget jag någonsin köpt. Det är en svart tisha med plåstermönster på, vilket är snyggare än det låter:S

Åh, jag måste berätta om en sak som hände igår, men det blir i nästa inlägg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar