tisdag 24 januari 2012

Tempo.

Jag förstår inte riktigt vad som hände idag men jag kom hem och var helt skakig. Försökte hålla uppe tempot (och lyckades med det) hela vägen hem. Jag skulle ta en skål med yoghurt men mina händer skakade så att det blev svårt att ens styra skeden mot munnen...
Vet inte riktigt vad det berodde på men det är bättre nu. Lite utmattad kanske efter dagens prövningar. Jag har verkligen jobbat hårt!
Keep up with the good work?

Försökte få fram nån fin bild i outfitväg förut men för det första kan jag inte hålla kameran stilla *skakeliskakeliskak* och för det andra är det väl bara bra att dra ner på pics på mig själv på bloggen...
Eller vad tycker du?
 My lips have been beautifully colored today! Vinröda, nästan oxblodsröda, med hjälp av min lilla läppenna jag investerat i:P
*Skakeliskakeliskak*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar