torsdag 26 januari 2012

WeSC.

Mina gamla öronsnäckor har hängt med ett tag och drog på sig skråmor på vägen.
De blir nu ersatta av judkvalitet och utestängande av konstant sjungande buddies...
Jajemen, lurarna är från WeSC, har gått över till den mörka sidan...
Nejmen seriöst (höll på att skriva serisöt) hur många fjortisar smyckar inte ut sina öron med WeSC-lurar? Känner hur jag smälte mot min vilja...

Vad jag gjorde mer än att köpa hörlurar? Jag har banne mig köpt två hattar, jag passar banne mig inte i någon av dem!
Men det var inte meningen heller. Jag visade ju upp hattlampor för ett tag sen på bloggen, I'm finally on my way!

Fast när jag ser på bilderna nedanför får jag för mig att jag vill ha den i garderoben istället för i taket...

 
Ha fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar