torsdag 20 oktober 2011

(komplimang, ok)

Tillbaka framför datorn. Efter dagar av dagar (eh, va?...)
Trött är jag också. Dels pga. den här höjdarförkylningen jag dras med. Dels för att jag nyss gjorde en handtvätt av en fin kabelstickad tröja som var förvånansvärt tung...
Haha, jag har russinfingrar:)
Jag blev jämförd med Kenza till stilen bara för att dessa kläder hängde lite ledigt och preppy på mig:
Nej, inspirationen kom inte från hennes blogg. Så var inte fallet även om hennes stil är oklanderlig. Jag blev inspirerad av ingen mindre än Dolce & Gabbana och Paul Smith. Så :-P on you...

Det leder oss vidare till något viktigt jag har att säga...

Jag har märkt att folk inte kan låta bli att placera varandra i fack. Få folk att tillhöra något. Vilket kan vara skönt på ett sätt då vi strävar efter att slippa vara "lone-wolfs" men inte bra på ett sätt eftersom jag är obeskrivlig...
Jag vill inte bli jämförd med någon annan. Varken vad gäller mina alster eller mina kläder eller ens min stil.
Det närmaste min stil någon någonsin har gissat är en kille som heter William som sa:
"Asså Felicia, du är en riktig tönt!"
Haha, jag förstår att det var menat som något elakt men jag sa uppriktigt tack och förstod då att tönt, det är jag det!
Jag ser tönt som något otroligt viktigt. Dels är det ett så sött ord. Dels så är det något bra mycket bättre än att bli kallad fjårtis.
Lyssna bara på hur ordet liksom får en att få kväljningar: FEJÅÅOÅÅÅRTIIES!
Nu har jag uttryckt mig i klartext!
TÖNT!
(komplimaaaaaang)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar