lördag 15 oktober 2011

MrCandy...

Igår drog jag och pappa och kollade på Örebro Hockey spöa IF Malmö.
Det blev dock inte som ett av våra vanliga hockeybesök brukar vara.
Dels för att arenan är ombyggd. Jumbotron installerad som visar repriser och resultat och inga kalla betonggolv som gör att man måste pälsa på sig som om man levde under en istid.

Men även dels för min lilla överraskning. De började visa reklam för mrcandy.se under ett så kallat "powerbreak" och skulle tydligen ge ut en stor påse med varor därifrån. Så ropar de ut i micken: "Och vinnare är... sektion Q... rad två" och vid det laget säger killen som sitter ovanför oss "det är du tjejen" och så säger rösten i micken "plats två" och det ÄR jag:)
Då lägger jag märke till en tjej som bär på prispåsen och som lämnar ut den till mig.
Haha, jag gör mig så dåligt när såna saker händer. Jag blir så handlingsförlamad så jag satt nog mest och log som ett fån:)

 5 kg godis rikare...
En del av innehållet...
Matchprogrammet. Andreas Frisk på framsidan.
Sen är det väl värt att tillägga att vi vann med 6-3. Riktig målfest!

1 kommentar:

  1. Fyfasen vilken tur du har! Nu får du allt ta och dela med dig Fiddelito! ;)

    SvaraRadera