lördag 1 oktober 2011

Packa pappas packsäck

Packar inför Falun, ett enda stort svart hål kommer det bli för jag vet inte om jag lyckas blogga på en hel vecka...
Men kameran åker med så efteråt kommer massa fina bilder finnas att kolla på:)
Här kommer min lilla klädesplanering, haha:)
Man måste liksom packa plagg som passar med många olika plagg för inte vilja bli nudist på en resa...
 I'll always chose black in front of white (liten parallell till Lykke Li). Men ärligt talat, det gör jag! Den svart Cheap Monday-skjortan jag har bloggat om förut är på bilden ovan. Ovanpå skjortan har jag en grå tröja som gör looken väldigt preppy och skoluniformsaktig. Kommer användas med tights eller jeans.
 Min mysiga herrtröja från H&M tillsammans med ett par blåa stuprör. Enkelt och apmysigt:)
 Min Topshopblåsa med de vackra blommorna används flitigt till tights.
 Dessa jeans kan användas till det mesta (stuprör som vanligt dock).
 Yogaoutfit eftersom jag tar med mig yogamattan till Falun.
 Den här olivgröna tröjan från märket Fransa (hrrrm, oroväckande namn) kan användas till allt!
Även denna tisha är från Fransa och är ett användbart basplagg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar