lördag 1 oktober 2011

Silver framför guld!

My beloveable accesories:) nejmen några av dem. De står mig kärt!
  1. Drömfångaren gjord av mig. (bladen/fjädrarna som hänger ner från den var ursprungligen örhängen som jag transformerade)
  2. Droppen med inslag av militärgrön och guld/kopparfärgat fick jag av en kompis som heter Lina och hon i sin tur köpte det på en språkresa i England.
  3. Ring med massor av svarta blanka pärlor på får jag knappt på fingret men sparar krampaktigt.
  4. Ormen (mammas, men hon använder det typ aldrig) liknar enligt mig ett Maria Nilsdotter-smycke which I LOOOOOVE!
  5. Armband endast gjort av säkerhetsnålar (gjord av mig).
  6. Flätat armband med dödskallesmycke (ihopsatt av lilla moi).
Efter den här bilden kan man konstatera att jag mest gillar silver och undantagsvis guld. Jag blir lite smått fantasyinspirerad av mina smycken och de är väldigt annorlunda de flesta av dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar