söndag 9 oktober 2011

Korrekt...

Hög uppdatering idag elr vad?!
Jag måste ju sona för min bloggfria vecka...
Kom på en sak som jag måste fråga om, nej, vid närmare eftertanke, två saker.

Nr1: En förutspådd trend att komma är boxningsurringning. Vad tycker du som läsare om dessa? Själv tycker jag att det är ganska fult men jag kanske har ändrat mig i morron (min still ändras varje vecka...)

Nr2: Visst är det störande när folk inte kan skillnaden mellan verkar och värkar?! Jag försöker hålla min blogg så grammatiskt korrekt som möjligt för att läsare ska kunna förstå och utveckla mitt och deras skriftspråk. När andras bloggar fylls av btw, elr, åxå, irl osv. blir jag otroligt trööööött...
Lär dig att värkar är något kvinnor får vid barnafödsel.
Tack och hej btw...
En av de första bilderna jag tog med min xPeria. 5 megapixlar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar