lördag 1 oktober 2011

Made by my fingers

Hittade ett gammalt ritblock i en av mina resväskor (ja, jag packar fortfarande...) så nu har jag kollat igenom det och fotat lite grejer som ritades bla. i somras:)
 Gjord på två papper och målad med tusch. Kommande bild är en close pic.

 När jag kände som värst ångest över gymnasievalet målade jag den här. Den uttryckte mina känslor litet då men så blev den något annat också.
 Närbild, kolla in de olika tonerna i hennes hår:o
 Jag vet att jag är lättroad. Men det här är Hairy Potter:)
 En serie jag gjorde. Känner du igen dig?
 Snälla dra inget streck mellan den här bilden och Djävulen bär Prada. INTE same shit;)
 Hittade några gamla kritor för ett tag sen och fick sån lust att göra något med dem. Resultatet ser du ju ovan. Hehe... Har döpt den till Do your thing.
 Mum, I lost my teddy!
Träet ser bra ut på tunnan!
 Ofta förknippas mörker med ondska och ljus med godhet. Det behöver inte vara så. Kolla in närbilderna som följer och säg vad du tycker. I vilket fall accepterar jag alla mina ljusa som mörka sidor.
 Lite failat men den här bilden får du nöja dig med:)
Ingen ser typ vad det här är. Men det ska efterlikna en urkramad radio med noter och musik som läckt ur den...

Jahopp, det var det för denna gången:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar