fredag 2 september 2011

Allt är en enda dimma

Du skulle ha sett dimman i morse! Jag skullen ha tagit kort på den men jag hann inte. Får nog fler chanser såhär i hösttider. Drar nog mig in till stan i morgon om jag orkar. Borde verkligen.
Jag avslutar bloggandet för ikväll med ännu ett finfint plagg från topshop.com.
Den här slimmade modellen på klänning passar när och hur som helst (typ). Jag gillar verkligen mönstret och det kunde behövas i min grå-svart-tonade garderob då den är en riktig färgklick. Jag tror dessutom att det är mina färger så... mums! Kostar 29 pund.
Näe börjar bli pömsig (haha, ogillar skarpt det ordet) så jag ska nog försöka somna i min egen säng och inte i soffan. Ha en alla tiders fredagkväll och fortsättning på helgen.
See u:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar