måndag 26 september 2011

Siddhattha Gotama

Allt det vi är, är ett resultat av vad vi har tänkt.
Ska Buddha (Siddhattha Gotama) ha sagt.
Om jag är resultatet av mina tankar så har jag kommit långt!


Två bilder med färger i full harmoni. Dessa är otroligt fina att titta på och jag uppfattar dem på ett sätt lugnande. Dessutom för de mina tankar till vår sommarstuga och stranden bilden är tagen på. Inte helt fel.
Men egentligen använder jag bilderna i bloggen som en liten excuse för att jag inte hinner blogga mer idag och bloggandet i morron kommer bli instabilt och osäkert (nej, jag läser inte upp en väderleksrapport)...

2 kommentarer:

  1. otroligt coola bilder Fido!!!!
    bara en fråga är det inte siddharta? för att vi lärde oss om buddismen i indien för att det är likt hinduismen men det var för länge sen:$

    SvaraRadera
  2. Haha, måste rätta mig själv, du har rätt isha. Det stavas med ett r. Läste om Buddha på ne.se och jag tror de har stavat fel för det var så de stavade det:)

    SvaraRadera