måndag 5 september 2011

Fashionary!

Sitter i telefon med mammi och snackar om hennes bodyscrub:) haha...
Avslutar kvällens bloggning med några bilder.
Det här är pennorna jag tecknar med. Jag är inte målare. Jag ritar inte. Jag tecknar. Nu för tiden så försvinner så mkt tid till skolarbete och allt som hör till så det blir mest snabba modeteckningar. Nedan kan du se lite ur min Fashionary som nog är det köp jag är mest nöjd med att jag någonsin gjort!

Så fort jag fick Fashionaryn blev jag orolig för när den tar slut:) jag visste att den verkligen är min grej! Bilderna är från min vinterkollektion Marine.

Sist men inte minst ett foto från i somras. Tog det typ på samma dag som jag fick kameran, dvs. min födelsedag.
Blomman är vacker men visst ser den giftig ut på långt håll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar