tisdag 13 september 2011

Bad Influence

Haha, älskar att dra paralleller med låttexter och bloggandet. Idag blev det Pinks Bad Influence. Just därför att jag och kompisen Sofia har insett att vi är dåliga förebilder för de små sexorna som kommit till skolan det här året;P
Plötsligt sa jag till Sofia "visste du att aloha betyder både hej och hejdå" väldigt högt. Sen dess har några små saker härmat oss...
Aja, sånt är livet (har du märkt att man inte kan säga det utan att nån börjar sjunga på den där låten... eh du vet... så mycket falskhet, bor det hääär. Den man förlorar, vinner en annan. Så håll i vännen, som du har käääär.
Ehe...
Idag var jag hos vår SYV, snackade i närmare en timme men jag kommer behöva mer tid att prata om gymnasium. Ska så småningom på studiebesök på Virginska.
De har ju fått svidande kritik på sistone efter att två rektorer ändrat icke godkända betyg till godkänt...
Vi får se vad lilla Felicia tycker när jag kommer dit:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar