torsdag 22 september 2011

Dagens

Jag har stora drömmar. Därför skickar jag med ett klokt ord för dagen som jag måste komma ihåg också.

Mät aldrig bergets höjd förrän du nått toppen. Då skall du se hur lågt det var.

För att du ska veta vad jag lever med;)
Dagens borde: Plugga tills jag spyr!
Dagens frisyr: kort hår som börjar bli långt mern som klipps av i morron;P

Dagens klädsel:
Dagens låt: 25 av Oskar Linnros, lavly!
Dagens matriella vill ha: Ett par kostymbyxor (blir mitt sömnadsprojekt i syslöjden)
Dagens längtan: Efter Falun (det är där vi kommer ha syslöjd och andra ämnen som kemi, fysik, bildprojekt osvosvosv.)
Dagens fundering: Hur ska jag göra för att få träffa Tim Gunn?
Dagens roliga minne från igår: keramiken, då jag hade världens sämsta humor och var skitflummig:S
Dagens beroende: Jag erkänner (Ben och Jerry hälsade på igen)
Dagens tråkigaste: Attityden dagens fjortisar har (både killar och tjejer!)
Dagens person: här blir mamma omnämnd för hon har fixat mig en tid hos optikern till i morgon. Hon fixade även en tid hos min frisör som också måste omnämnas, hon är awesome!
Dagens roliga: Att cykla på min rostiga lilla gröna cykel! Den har inga växlar men den är bäst ändå!























Det här är min out-fits armband...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar