söndag 27 november 2011

My precious.

Nöjd Felicia här!
Jag berättade ju igår att jag gått på en kurs under helgen. Men inte vilken kurs.
Det var en silversmideskurs på Medborgarskolan!
SÅÅÅÅÅ ROLIGT!
Här kommer lite mycket lite mycket lite mycket lite mycket bilder!
Första bilderna är bilder från böcker som vår smideslärare hade. Väldigt inspirerande!
 Ett armband av trästam:) Kanske inte så miljövänligt dock... Dålig kvalité dessutom på bilden:)
 Fjädrar! SÅ COOLT!
Armband goes bildäck...
 
 Lite av smyckena jag gjort på min hand. Dessa var de jag hann med på lördagen.
 
 Tycker det var snyggt med en ring med "hål" i. Liksom ofullständig.
 
Skulle bli i storlek mitt pekfinger men den passar bara på mitt lillfinger. Ser ut som brons på bilden men jag kan försäkra om att det är silver!
 Varför ser dom gula ut?! I vilket fall, det är dom INTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar