måndag 7 november 2011

Vad hände nyss?

Ja, jag ställer frågan till ingen och alla...
När jag kom hem från basketträningen (ganska exakt en timme sedan) skulle jag böja mig för att plocka upp basketväskan när det plöstligt bränner till och jag förblir stående i 90 grader. Jag har fortfarande ont från ryggslutet på höger sida och genom hela mitt ben. Jag kan knappt röra mig!
Det är så hemskt att gå runt som en 100-åring:(
Jag hoppas det inte håller i sig länge för det sabbar liksom mina planer. Hur 17 ska jag exempelvis kunna cykla i morron?
HJÄLP!
Mamma sade att det kan vara nåt som kallas ichias eller vad det nu heter. Nån nerv som fastnat eller vad hon nu sade...

Gah!
AJ! AJ! AJ! AJ! AJ! AJ! AJ! AJ! AJ! AJ! AJ! Ja, jag tror du har förstått vad jag menar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar