lördag 19 november 2011

Negativa.

Eftersom fotoprojekt i skolan pågår just i detta nu så får jag massa kreativa alternativ vad gäller bloggen.
Den kommer antagligen byta skepnad senast vecka 49.
Sitter och redigerar men tänker inte dela med mig än riktigt:)
Och så vill jag inte ha dessa röda blad i bakgrunden sen. De är fina men jag (mf.) måste faktiskt inse att vintern borde komma när som helst.

Nästan alla i min närhet är negativa vad gäller vintern!
Visst, det kommer bli surt att gå upp tidigare för att fånga den förbannade bussen min som går en gång i timmen, men det är det värt!
Naturen ska ha sin gång!
Jag börjar tro att de som är mest negativa aldrig har slängt sig ut från höjden på en pist med skidor eller snowboard under fötterna. Gör något åt det!
 Såhär ska det vara!
Hehe, jag vet att jag är töntig men jag passade på att ha med den här såklart!:)

Jo, just det!
Har ju glömt berätta! Jag läste ut den där boken Cirkeln för flera veckor sen! Den var inte den bästa bok jag läst men bra var den. Man fastnade verkligen och jag kommer med stort nöje läsa vidare på nästa bok.
Man kan egentligen inte vänta sig mer av en bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar