tisdag 8 november 2011

Nästan lugg.

Kom nyss hem från skolan, ja, vi slutade tre, men jag blev kvar och snackade med två gamla klasskompisar till mig. Söta, söta dom!
När jag kom hem sprang jag ut med kameran och tog några snabba kort (bytte från klack- till converseskor dock) på den vackra himlen utanför fönstrena! Ett snabbt kort slänger jag in på det:)
 Har fortfarande gårdagens ryggsmärtor men de har övergått i nåt helt annat nu. Molande värk, svanskotan och ner mot benet liksom. Dumma jag tog klackskor ändå:P bafatt jag ville de juuuuu!
Såhär har jag sett ut idag (huvudlös och allt) förutom när vi satt i kyliga basgruppsrum så fick jag ta på mig grå, tråkig kofta...
 Sen har jag nästan glömt det! Jag klippte mig igår. Kortkort hår! Nästan lugg rentutav:o
Sen sticker mina öron ut lite mer än förut men det är okej.
Det här är ju egentligen en helkroppsbild men jag ville bara slänga in resultatet från klippningen lite snabbt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar