tisdag 29 november 2011

Nästförst.

Asså jag tror att de flesta har en sån där sak som andra brukar tycka är väldigt läskiga men som de själva gillar skarpt. Själv gillar jag att cykla i mörker. Såhär års får man ju ofta tillfälle att göra det. Idag var inget undantag. Var och gymmade efter skolan så jag kom inte hem förrän mörkret legat på en stund.
Jag gillar känslan att cykla i ett stort svart ingenting (förutom när bilar kommer och det är mycket trafik). Självklart har jag lampor när jag cyklar:)
Mys!
Idag har jag burit jeansen på bilden nedanför. De är mina absoluta favoriter! Jag kommer aldrig göra mig av med dem utan gör antingen om dem till en väska eller en tavla när jag vuxit ur dom. Mina nästförsta CheapMonday's för övrigt:)
Jag måste ju passa på att säga, nu när bloggen är utformad på ett annat sätt kommer nog bilderna börja visas i ett större format. Det var mest därför jag ändrade proportionerna faktiskt.

FÖRSÖKER GÖRA EN FIN BLOGGDESIGN MEN DET GÅR JU BANNE MIG INTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar