tisdag 1 november 2011

Zöö.

Idag förgyllde Lina min dag.
Följde dels med när hon klippte sig (hennes frisyr blev jättebra) sen var vi lite på stan och åt (vilket gör att jag nu luktar curry på 10 meters avstånd.
(en liten fin bild på Lina slängs in när vi ändå är här) 
Men det var inte nog där. Vi stack nämligen till GIH som det heter sen och tränade lite. Dels försökte jag springa (prestationsstyrkan sänkt från 100 % till 70 då jag har mens) och dels så körde vi lite bollkontrol med inslag av trötta armar.
 Tishan från Topshop och några gamla jeans som jag inte minns var de kommer ifrån:P det var dagens outfit rätt och slätt. Dock ändrades detta när jag tränade.
 Haha, hur många spelar Wordfeud? Hands up? Japp, spelet som tagit mobilerna med storm...
Själv spelar jag dock på mammas mob.
 Vad tycker du om Wordfeud? Och ännu mer intressant, vad är det mesta du fått i poäng på ett ord?
Haha, zoo fast ZÖÖ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar