tisdag 6 september 2011

Alltiettialltiettialltiettialltiett

Petade just mig själv i ögat. Känns konstigt.
Här följer ett massivt blogginlägg som beskriver och beskriver. (alla foton av mig)
En söt viol som sticker upp på vår grusplan. När ogräs blir fint:)
 Hösttecknen börjar komma. Nyponen lyser felixketchup-röda...
 Äpplena mognar och vi får skjutsa lass till min skola för att allt inte ska bli kompost.
 Mitt yogapass. Eller, 1/4 av det, du kan ju testa det själv om du vill:)
 Mitt söta bokmärke som just nu sitter i boken jag läser.
 Och jag läser Robinson Crusoe av Daniel Defoe. En klassiker från upplysningen. Har dock inte kommit så långt. För den tar emot lite att läsa.
 Försökte stänga av datorn och de flesta kan nog känna igen sig i bilden nedan när det står så i 10 min för att sedan bli "stäng inte av datorn. Installerar uppdatering 2 av 23...
 Haha, tog fotot nyss. Minst, större, störst. Hade jag haft en iPad skulle den blivit inplacerad där emellan min lilla xperia och min lilla dator jag släpar fram och tillbaka med från och till plugget.
See u!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar