söndag 25 september 2011

Daydreamer

Jag passar på att peppra bloggen med inlägg nu på helgen då nästa vecka är veckan innan Falun. Med andra ord, stressig veckaaaa! Måste få myyyycket gjort. Dessutom är det gymnasiemässan (jag kommer), jag ska på studiebesök på ett gymnasium, det är skolfoto och jag har mycket tungt skolarbete.
Så här kommer en liten bild på en drömfångare jag gjorde igår och tänkte ha som halsband:
 Har inte gjort en sån här sen lågstadiet så jag var lite ringrostig:P
 För oss som dagdrömmer är det väl bra att ha med sig en drömfångare dagtid också;)

Glömt säga, jag säljer solglasögon. Om du känner mig och tycker att någon av dessa par verkar intressanta, dessa kan bli dina för 20kr/st.
 Haha, jag vet att jag speglas med kameran:)

Hör av dig till mig vid intresse!
Kramar!

1 kommentar: